Prevádzkovateľ internetového portálu
BT IT s.r.o
Hontianske Nemce 43
96265 Hontianske Nemce
Slovensko
IČO: 56799411
DIČ: 2122448339
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
IBAN: SK8809000000005228731136
BIC: GIBASKBX
Kontakt pre kupujúceho
Pracovná doba: Po – Pia 09:00 – 17:00
E – mail: info@btit.sk
1) O registrácii
“Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účelyidentifikácie pri nákupe vo firme BT IT s. r. o. a nebudú poskytnuté tretímosobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielanímponukových e-mailov z internetového obchodu firmy BT IT s. r. o..
Ponukové e-maily budú zasielané maximálnedvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50kB.Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovejadrese: “info@btit.sk”.
Objednávky je možné uskutočniť i bezregistrácie.
2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpnazmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvya samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasukupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zostrany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajúvzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje,že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok,a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok jekupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a mámožnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiťobjednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch:tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cenadodávaného tovaru alebo je získanie tovaru veľmi sťažené. V prípade, že tátosituácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelomdohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celúsumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiuKúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom súzáväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebudeobjednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť poobjednávateľovi požaduje náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. Oprijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom.V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacialehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či jetovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo skladedodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
Ak nie je pri tovare uvedené inak, dobadodania je 7 (sedem) pracovných dní.
Pri objednávkach tovaru prevyšujúcich 500€môže predávajúci požadovať úhradu predfaktúry v plnej výške pred odoslanímobjednávky.
Objednávka služby je spravidla realizovaná namieste zákazníka alebo v priestore spoločnosti BT IT s.r.o.
Storno objednávky
Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín,považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadnevykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail ačíslo objednávky.
3) Druhy dopravy:
Osobný odber
Objednávku je možné vyzdvihnúť osobne. Vzvláštnych prípadoch sa však môže predávajúci s kupujúcim dohodnúť na inomspôsobe doručenia.
4) Záruka
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručnálehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Záručná lehota je uvedená ukaždého výrobku v detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehotapredĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.
5) Rozpor s kúpnou zmluvou – všeobecnéinformácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len “rozpor s kúpnou zmluvou”), má kupujúciprávo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol dostavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buďvýmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúcipožadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, akkupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnouzmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehušiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci užpri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukážeopak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danúzákonom.
6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkovkomunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiťod zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktujepredávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedenímčísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze jemožné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musíbyť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadochmôže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie všakdlhšie ako 30 dní od doručenia.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápaťako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitiapráva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovivydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné(napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľposkytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak jevrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľoviprávo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu.Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúcispotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemuvrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené nákladyspojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľnemá, v prípade zmlúv:
- na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
- na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal,
- na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.
7) Doručenie a dodacie podmienky
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené doviacerých balíkov.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia,snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
- Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
- Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.
Ako zásielku pripraviť
Zásielka musí byť kompletná (vrátanepríslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pridodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier čikartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inémuznehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vámtovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť)a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovarubude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
8) Spôsoby úhrady
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať predvýberom dopravy. Všetky spôsoby platby okrem dobierky sú zahrnuté v cenedopravy.
- osobný odber – platí sa bankovým prevodom po osobnom odbere
9) Bezpečnosť
Pri využívaní služieb e-shopu môžete byťpokojní, používame moderné spôsoby šifrovania za účelom zabezpečiť komunikácius kupujúcim.
10) Reklamácie
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali,je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenietovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodnýchpodmienok.
11) Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatneniareklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byťčisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestomzávady.
Ako postupovať
V prípade reklamácie postupujte podľa popisunižšie:
Zašlite výrobok na adresu – BT IT s. r. o., Učiteľská9130/7, Bratislava 82+ éž. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhlebudete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás.Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a vstave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe.
Vždy prosím použite baliaci papier či kartón,tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inémuznehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípadenebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaruobdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, takaby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovarbude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
K tovaru musia byť priložené všetky listiny,ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné.Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov,funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako akoškôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohtopôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov nareklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, jeuvedená pri tovare v katalógu.
U zamietnutých reklamácií môžu byť účtovanénáklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamáciebudete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávkybudete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.
12 ) Spracovanie osobných údajov
Súhlasím, aby moje osobné údaje, uvedené vobjednávke spracovala spoločnosť BT IT s.r.o. v súlade so znením zákona122/2013 Z. z. o osobných údajoch platnom znení. Odoslaním objednávkyudeľujem súhlas so spracovaním osobných údajov uvedených v objednávke, ako ajňou určeným osobám, za účelom zabezpečovania a poskytnutia zmluvne dohodnutýchslužieb a pre plnenie povinností uložených všeobecne záväznými právnymi predpismia vyššie uvedeným zákonom, a to na dobu potrebnú na zabezpečenie práv apovinností, ktoré vyplývajú zo zmluvných vzťahov medzi Zákazníkom a BT ITs.r.o.
Zákazník zodpovedá za úplnosť, pravdivosť asprávnosť údajov, ktoré poskytol za účelom vybavenia objednávky. Pri spracovaníosobných údajov je BT IT s.r.o. povinná dbať na to, aby zachovávala mlčanlivosťo všetkých osobných údajoch osôb v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochraneosobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov i bezpečnostnýchopatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo bezpečnosť osobných údajov,taktiež je povinná dbať na to, aby zákazník neutrpel ujmu svojich práv, najmäna práve o zachovaní ľudskej dôstojnosti a dbať na ochranu pred neoprávnenýmzasahovaním do jeho súkromného a osobného života. Táto povinnosť platí do doby,keď sa chránený údaj stane verejne známym alebo do chvíle, keď je jedna stranapovinná tento údaj poskytnúť tretej osobe na základe zákona alebo tátopovinnosť je uložená orgánom, ktorý je k tomu splnomocnený zákonom. BT ITs.r.o. sa zaväzuje túto povinnosť dodržiavať aj po skončení zmluvného vzťahu sObjednávateľom (Zákazníkom).
Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste stráviliprečítaním obchodných podmienok.
Váš tím e-shopu btit.sk
Obchodné podmienky sú platné od 1.3.2025 doodvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platnéobchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.